კლასი II |
სამიზნე ცნება: გაგება |
შედეგები: I. 2; I, 3; I. 4; I.
6; I. 7; I. 10; I. 11; I. 12 |
საკითხები: თანამიმდევრულობა,
სიუჟეტის განვითარების საფეხურები (დასაწყისი,
შუა ნაწილი, დასასრული) |
ტექსტი: ლ. ჭიჭინაძე - ,,პაწაწინა ნაძვის ხე“ |
კომპლექსური დავალების პირობა: დახატე სამი ილუსტრაცია ლ. ჭიჭინაძის ნაწარმოების ,,პაწაწინა ნაძვის ხის“ მიხედვით: ერთი ილუსტრაცია უნდა გამოსახავდეს ამბის დასაწყისს, მეორე - შუა ნაწილს, მესამე - დასასრულს. დაალაგე ილუსტრაციები თანამიმდევრობით და მათზე დაყრდნობით გადმოეცი შინაარსი. შინაარსის გადმოცემისას: ·
დაიცავი ამბის თანამიმდევრულობა;
·
გამოიყენე ტექსტში მოცემული სიტყვები. დავალების წარდგენის
შემდეგ ისაუბრე: Ø როგორ
შეარჩიე, რა უნდა დაგეხატა; Ø როგორ
დაიმახსოვრე (/რა ხერხი გამოიყენე) ტექსტში მოცემული სიტყვები. |
პრაქტიკული
რჩევები მასწავლებლისათვის (ფაკულტატური) I ეტაპი: მოსამზადებელი აქტივობები Ø
მოსწავლეებს ხმამაღლა წააკითხეთ ტექსტი; Ø
კითხვის დროს ფანქრით მოანიშნინეთ მოთხრობის შინაარსის გადმოსაცემად
საჭირო საკვანძო სიტყვები (შესაძლოა ამ სიტყვების გამოყენებით მოსწავლეებმა შეადგინონ
წინადადებები და ჩაიწერონ რვეულში); Ø
დასვით ტექსტის გააზრებისათვის საჭირო შეკითხვები; Ø
შეადგენინეთ მოთხრობის გეგმა; Ø
მოსწავლეებს დაურიგეთ ტექსტის დაჭრილი ბარათები (დასაწისი, შუა და დასასრული ნაწილი);
სთხოვეთ წაიკითხონ და შინაარსის მიხედვით დაალაგონ თანმიმდევრობით. II ეტაპი: კომპლექსური
დავალების შექმნა Ø
კომპლექსური დავალების შესრულება;
III ეტაპი: კომპლექსური
დავალების წარდგენა წარუდგინეთ დავალება კლასს და ისაუბრეთ: როგორ შეარჩიე, რა უნდა
დაგეხატა; როგორ დაიმახსოვრე
(/რა ხერხი გამოიყენე) ტექსტში მოცემული სიტყვები.
.
|
- მთავარი გვერდი
- ჩემი მიზანი
- ჩემ შესახებ (CV)
- ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
- თემატური გეგმის ნიმუში
- გაკვეთილის გეგმისა და რეფლექსიის რამდენიმე ნიმუში
- კომპლექსური დავალებები
- რესურსები (I კლასი) ვიკითხოთ ხალისით!
- რესურსები (I კლასი)
- რესურსები (II კლასი)
- რესურსები (VII-VIII კლასები)
- რესურსები (IX კლასი)
- გრამატიკა (VII კლასი)
- ვიდეო რესურსები
- რესურსები (ინგლისური)
- პრეზენტაციები
- შეფასების სქემები
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- სამოდელო გაკვეთილები
- სადამრიგებლო საათი...
- მასწავლებელთა სამუშაო შეხვედრა
- კლუბი ,,ენის ლაბორატორია"
- მოსწავლეთა ნამუშევრები
- ღონისძიებები
- სითბო...
Saturday, January 30, 2021
კომპლექსური დავალება (მე-2 კლასი)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ძალიან კარგია, როჩაღ! მარტივი და საინერესო
ReplyDeleteგმადლობთ!
Delete