ჩემ შესახებ (CV)

პირადი ინფორმაცია


სახელი, გვარი:    ეკა ბუთხუზი
დაბადების თარიღი:     22/10/1993
მისამართი:  მცხეთის რაიონი  ს. ვაზიანი ქ. ქეთევან წამებული N1
ელ. ფოსტა:  eka.butkhuzi@gmail.com

განათლება


2. წავლის თარიღი: 2018 – 2020
სასწავლებელი/დაწესებულება: ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი      ფაკულტეტი:      ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა
სპეციალობა:      ქართული ლიტერატურა
ხარისხი:              მაგისტრი. წავლის თარიღი: 2018 – 2020

1. სწავლის თარიღი: 2010 – 2015
სასწავლებელი/დაწესებულება: ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი                                                
ფაკულტეტი:      ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა
სპეციალობა:      ქართული ფილოლოგი
ხარისხი:              ბაკალავრი

სამუშაო გამოცდილება


2015 წლის სექტემბრიდან ვმუშაობ სოფ. ვაზიანის საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლად.


დამატებითი უნარ-ჩვევები და კომპეტენციები


კომპიუტერული უნარ-ჩვევები

პროგრამის დასახელება
ცოდნის დონე
     ძალიან კარგად
               კარგად
Windows
                          +

MS Office

+
Internet
+

Email
                          +


უცხო ენების ცოდნა

უცხო ენა
   5
4
              3
         2
       1
რუსული



       +

ინგლისური

            +

       


    სერტიფიცირება

სფერო, მიმართულება

განმახორციელებელი ორგანიზაცია
პერიოდი
მომენიჭა წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი

მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდა
(პროფესიული უნარები)

საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
2021 წელი


2018 წელი
ქართული ენა და ლიტერატურა  I-VI კლასები
(საგნობრივი სპეციალობა)

საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
2018 წელი
ქართული ენა და ლიტერატურა VII-XII კლასები
(საგნობრივი სპეციალობა)

საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
2016 წელი



ტრენინგები





სასწავლო კურსის (ტრენინგის) დასახელება

განმახორციელებელი ორგანიზაცია
დრო/ადგილი
10




Google earth-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
14, 20 აპრილი, 2019 წელი,
თბილისი

9





მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები - III მოდული:
,,სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისათვის”

,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“







19 მარტი- 15 აპრილი, 2019 წელი,
ონლაინ ტრენინგი





8





საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე, VII-XII კლასები
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“

9,10, 16,17 მარტი, 2019 წელი, თბილისი

7




მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები - I მოდული:
,,მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“




12,13 იანვარი 2019 წელი, თბილისი




6
ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება დაწყებითი საფეხურის ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
1,2  დეკემბერი 2018 წელი,
თბილისი
5
სამუზეუმო მასალების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ეფექტიანობისათვის
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
10, 11 სექტემბერი
2018 წელი,
თბილისი
4
სკოლებში ბულინგის პრევენცია და ტოლერანტული კულტურის განვითარების ხელშეწყობა
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
15,16,17,18 აგვისტო
2018 წელი,
თბილისი
3
მასწავლებელთა პოფესიული განვითარება სწავლა - სწავლების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“ და ,,საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი“
2017 წლის ოქტომბრიდან - დეკემბრის ჩათვლით,
სოფ. მუხრანი
2
მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
13, 14, 15 ოქტომბერი,
2017 წელი,
თბილისი
1
საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტი (G-PriEd)
,,მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“
2015-2016 წ.
სოფ. ვაზიანი

კონფერენციები / სემინარები

      
კონფერენციის / სემინარის დასახელება

განმახორციელებელი ორგანიზაცია
დრო/ადგილი
თანამედროვე გამოწვევები სწავლების პროცესში
(იხ. სერტიფიკატი)

ქი ქონსალთინგი
(KEY CONSULTING)
26-27 იანვარი, 2019 წელი,
თბილისი





No comments:

Post a Comment